Portail  Universitaires  Lhomme Didier

Le Mont-Houy
59313 Valenciennes cedex 9

Didier Lhomme

Maître de conférences, Droit public.

Parutions

Good local governance

Application of European standards for local public services in France and Croatia

Bruylant, 2016

The papers contained in this book explore the content and the effects of the European legal provisions and standards on the local governance and public services in France and Croatia.

Didier Lhomme, Anamarija Musa et Stéphane de La Rosa (dir.), Good local governance : application of European standards for local public services in France and Croatia, Bruylant, 2016, Rencontres européennes, 480 p.

Didier Lhomme, RECHERCHES SUR LES REGLES JURIDIQUES APPLICABLES A LA NEGOCIATION EN DROIT INTERNATIONAL PUBLIC, [s.n.], 2001, 321 p.